خبرگزاری کار ایران

خرم‌آبادی در گفت‌وگو با ایلنا:

۱۷ هزار مشترک جدید به شبکه گازرسانی افزوده شده است

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۹۹۴

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: تا پایان دی‌ماه امسال ۱۷ هزار مشترک جدید از طریق شرکت گاز لرستان به شبکه گازرسانی کشور افزوده شده است.

حشمت الله شمس خرم آبادی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خرم آباد افزود: در راستای کاهش هدررفت گاز ۱۹ هزار کنتور گاز در استان لرستان تعویض شده است.

وی با بیان اینکه تا پایان دی ماه امسال ۱۷ هزار مشترک جدید به شرکت گاز لرستانافزوده شده است، اظهار داشت: مقرر شده که تا خرداد ۹۶ حدود ۳۰ هزار مشترک جدید گاز پذیرش داشته باشیم.

خرم آبادی با بیان اینکه در این راستا ۳۲ درصد از تعهدات خود جلوتر هستیم، تصریح کرد: همچنین برنامه دیگر در دستور کار کاهش هدررفت گاز در استان است.

مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان با اشاره به تعویض ۱۹ هزار کنتور گاز در استان در راستای کاهش هدررفت گاز افزود: همچنین ۲۰ هزار کنتور غیر مجاز در استان پلمب شده است.

شمس خرم آبادی با بیان اینکه امسال ۲۵ هزار نفر از جمعیت روستایی استان از نعمت گاز برخوردار شده اند، عنوان کرد: به صورت میانگین هر دو روز یک روستا در استان از نعمت گاز بهره مند شده است.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس برنامه های اقتصاد مقاومتی باید تعداد روستاهای بهره مند از گاز استان به ۱۰۰۰ مورد برسد، یادآور شد: همچنین گازرسانی به شهرک سنگ و شهرک صنعتی شماره سه خرم آباد از دیگر برنامه های اقتصاد مقاومتی در استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز