خبرگزاری کار ایران

در ایام الله دهه فجر صورت گرفت؛

عیادت مدیر عامل شرکت آبفا شهری لرستان از جانباز سید نورخدا موسوی

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۵۵

در ایام الله دهه ی مبارک فجر انقلاب اسلامی، مدیر عامل شرکت آبفا شهری و جمعی از مدیران شرکت آب و فاضلاب لرستان از سرهنگ جانباز سید نورخدا موسوی عیادت کردند.

در ایام الله دههٔ مبارک فجر انقلاب اسلامی، مدیر عامل شرکت آبفا شهری و جمعی از مدیران شرکت آب و فاضلاب لرستان از سرهنگ جانباز سید نورخدا موسوی عیادت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، در این دیدار که تعدادی از خانم‌های همکار نیز حضور داشتند، همسر جانباز موسوی با ارائهٔ توضیحاتی درخصوص نحوه نگهداری از فرزندان و همسر جانبازش و خاطرات آخرین وداع وی موجب حزن و اندوه حاضرین شد.
اکبریان مدیرعامل شرکت آبفا لرستان خطاب به همسرجانباز اظهار داشت: ایثار و فداکاری شما خواهر محترم نشات گرفته از بانوی کربلا حضرت زینب کبری(س) است که بدون تردید اجر و پاداش آن در دفتر اعمال شما نزد پروردگار ثبت و ضبط خواهد بود و ما هم متناسب با حوزهٔ خدمتمان کماکان در خدمت شما و خانوادهٔ محترم جانباز سرفراز سرهنگ سیدنورخدا موسوی خواهیم بود و از هیچ کوششی در این خصوص دریغ نخواهیم کرد.
شایان توجه است اینجانباز سرفراز که در مقابله با اشرار جنوب شرق کشور مورد اصابت مستقیم گلوله قرار گرفت، مدت ۵ سال است که در کمای مطلق به سر می‌برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز