خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد؛

افتتاح ۱۴ پروژه بهداشتی درمانی در دهه فجر در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۱۰۱

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از افتتاح ۱۴ پروژه بهداشتی در مانی در دهه فجر در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، بهرام دلفان امروز دهم بهمن ماه در نشست خبری با خبرگزاری‌های استان با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: به پاسداشت این ایام ضرورت دارد دستاوردهای انقلاب و نظام بیان شود.

وی بیان کرد: یکی از جاهایی که در کشور پیشرفت حاصل کرده حوزه سلامت به ویژه آموزش پزشکی، گروه‌های پزشکی، تحقیقات و فناوری و حوزه فرهنگی دانشجویی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: کار دانشگاه به لحاظ موضوعی و جغرافیایی گسترده و شبانه‌روزی است و دستاوردهای ملموسی داشته که می‌توان به آن اشاره کرد.

دلفان گفت: در دو سال اخیر پروژه‌های زیربنایی با همت دانشگاه علوم‌پزشکی و معاونت توسعه احداث و در این راستا شاهد رشد خوبی بودیم.

وی با بیان اینکه در ۲۸ ماه اخیر دانشگاه علوم پزشکی کارنامه درخشانی در ساخت و ساز زیربناها داشته است، تصریح کرد: تا پایان سال ۱۴۰۲، ۱۱۲ پروژه بهداشتی درمانی را به اتمام خواهیم رساند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: بسیاری از پروژه‌ها نیمه‌تمام رها شده بودند و بخشی از آنها نیز جدید بوده که ظرف دوسال اخیر احداث و تکمیل شده است.

دلفان اظهار کرد: در ایام الله دهه فجر  پنج مرکز سلامت شهری روستایی دررباط نمکی خرم‌آباد، ونایی، خایان و دهکرد  در بروجرد و شهید رجایی دورود افتتاح خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین پایگاه سلامت شماره سه پلدختر، بخش‌های LDR بیمارستان‌های امام خمینی (ره) پلدختر و کوهدشت، مرکز جامع سلامت روستایی رومیانی رومشکان، مرکز سلامت جامع شهری شماره سه الیگودرز، MRI، تزریقات و  CCU  بیمارستان‌ امام الشتر، مرکز سلامت شهری روستایی برخوردار دلفان و خانه بهداشت بلوط بازه دلفان از دیگر پروژه‌هایی است که در ایام الله دهه فجر افتتاح خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: این پروژه‌ها با اعتبار بیش از ۴۰ میلیارد تومان  و زیربنای هشت هزار مترمربع به انجام رسیده و در این ایام افتتاح خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز