خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

هنرمندان استان آثار فاخری درباره سردار دل‌ها تولید کردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۰۰۸

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه تبیین و زنده نگه داشتن راه و آرمان‌های مکتب سلیمانی وظیفه ماست افزود: هنرمندان لرستانی آثار فاخری درباره سردار دل‌ها تولید کردند‌.

به گزارش ایلنا، اعظم روانشاد روز شنبه بیست و سه دیماه در آیین اختتامیه چهارمین "رویداد راه سلیمانی" اظهار داشت: پس از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برنامه‌های این اداره کل با موضوعات فرهنگی و هنری در سه قالب کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت طراحی و اجرا شد. 

وی با اشاره به تولید آثار  فاخر و ارزشی از سوی هنرمندان لرستانی درباره سردار سلیمانی افزود: ذوق هنری هزاران هنرمند در استان به جوشش درآمد تا بدون هیچ‌گونه سفارشی، آثار فاخری درباره سردار دل‌ها تولید شود. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: هدف از برگزاری این یادواره، یادآوری مسیر نورانی جهاد، ایثار، شهادت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهید بصیرت‌آفرین حاج قاسم سلیمانی است. 

روانشاد با بیان اینکه شهید سلیمانی تنها یک نام و یک تن نبود بیان کرد : به فرموده مقام معظم رهبری، شهید سلیمانی یک راه و مکتب بود؛ از این‌رو تبیین و زنده نگه‌‌داشتن راه و آرمان‌های مکتب سلیمانی وظیفه ماست.

وی با اشاره به فراگیر شدن مکتب حاج قاسم سلیمانی گفت: در حیطه فرهنگ و هنر متعهد اجتماعی و سیاسی، ایثار و شهادت امروز کرمان تکرار شهادت سردار سلیمانی است و فرداها هم ما آماده شهادتیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز