خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

معیار تمام تصمیم گیری‌ها در دستگاههای اجرایی قانون است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۰۴۱

استاندار لرستان گفت: معیار تمامی تصمیم گیری‌ها در خصوص برنامه های مولدسازی در دستگاه های اجرایی قانون است.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار روز پنج شنبه - یازدهم آبان ماه - در جلسه ی مولدسازی استان عنوان کرد: تمامی دستگاه هایی که در بحث مولدسازی مناقشه دارند می بایستی مطابق قوانین ابلاغی عمل کنند.

وی مولدسازی را نوعی سرمایه گذاری برای کشور برشمرد و اظهار کرد: مجموعه ی استانداری به عنوان دستگاه ناظر توان مدیریت را بین دستگاه ها در نظر می گیرد اما در نهایت قانون تعیین کننده خواهد بود.

استاندار لرستان در مورد موضوع زمین منطقه ی کمالوند به مالکیت گمرک و استفاده ی نیروی انتظامی گفت: در این راستا جلسه ی هماهنگی با حضور معاون عمرانی، مدیر کل اقتصاد و دارایی و دستگاه های مورد نظر برگزار و تعیین و موضوع تکلیف شود.

زیویار تصریح کرد: جزئیات ۷۳ملک تنفیذی استان به دستگاه های مربوطه ابلاغ شوند تا برای مولدسازی و مراحل مزایده اقدامات لازم را انجام دهند.

وی همچنین برای تهیه ی بسته های رونق جهت تخصیص اعتبارات مولد سازی تصریح کرد: در این راستا با هماهنگی معاون عمرانی و مدیران کل برنامه و بودجه و اقتصاد و دارایی پروژه های مهم و اولویت دار استان برای تخصیص اعتبارات مولدسازی انتخاب شوند.

استاندار ادامه داد: انتخاب پروژه ها باید به نحوی باشد که جنبه ی استانی آن در اولویت باشد.

در این جلسه که با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیر کل دفتر فنی استانداری، مدیران کل برنامه و بودجه و اقتصاد و دارایی استان و برخی مدیران دستگاه های مربوطه برگزار شد مواردی از جمله برخی املاک دولتی در شهرستان های مختلف جهت پیگیری و تعیین تکلیف بررسی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز