خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان:

۶۷ میلیارد تومان تسهیلات برای مشاغل خانگی لرستان پرداخت شده است

کد خبر : ۱۴۰۹۹۶

از سال ۹۱ تا کنون ۱۷ هزار و ۷۰۰ طرح مشاغل خانگی به بانکهای عامل استان برای دریافت تسهیلات معرفی شده واز این تعداد طرح بیش از ۶۷ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه را دریافت کرده اند.

از سال ۹۱ تا کنون ۱۷ هزار و ۷۰۰ طرح مشاغل خانگی به بانک‌های عامل استان برای دریافت تسهیلات معرفی شده واز این تعداد طرح بیش از ۶۷ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه را دریافت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حامد ویسکرمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از سال ۹۱ تا کنون دو هزار و ۵۰۰ طرح مشاغل خانگی در استان لرستان تسهیلات لازم را دریافت کرده‌اند.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان از پرداخت تسهیلات به دو هزار و ۵۰۰ طرح مشاغل خانگی این استان خبر داد.
وی با تاکید بر اینکه طرحهای مشاغل خانگی ظرفیت بسیار مناسبی برای ایجاد اشتغال در لرستان است تصریح کرد: خوشبختانه تا کنون نیز به این طرح‌ها تسهیلاتی مطلوبی از سوی بانک‌ها پرداخت شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان با بیان اینکه از سال ۹۱ تا کنون ۱۷ هزار و ۷۰۰ طرح مشاغل خانگی به بانکهای عامل استان برای دریافت تسهیلات معرفی شده‌اند بیان داشت: این تعداد طرح بیش از ۶۷ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه را دریافت کرده‌اند.

ویسکرمی با بیان اینکه این میزان تسهیلات به دو هزار و ۵۰۰ طرح مشاغل خانگی در استان پرداخت شده است ادامه داد: از این میزان حدود ۱۰ میلیارد تومان مربوط به ۹ ماهه نخست سالجاری بوده که به طرحهای مشاغل خانگی پرداخت شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز