خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

نیروهای ناجا همواره در خدمت مردم و پشتیبان آنها هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۲۲۲

استاندار لرستان گفت: نیروهای انتظامی همواره و در تمام ابعاد با شجاعت و ازجان گذشتگی همواره در خدمت مردم و پشتیبان آنها هستند.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار روز شنبه - پانزده مهرماه - در آیین صبحگاه نیروی انتظامی لرستان با بیان اینکه اولین و مهمترین اثر حضور نیروی انتظامی ایجاد امنیت و آرامش است، افزود: ماموران ناجا به تعبیر مقام معظم رهبری مجاهدان راه خدا و مظهر امنیت و حاکمیت جمهوری اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه این مسوولیت سنگین به نحوی است که این امنیت در داخل کشور تا آخرین مرزهای کشور را در بر می‌گیرد، اظهار داشت: نام نیروی انتظامی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران طی چهار دهه گذشته قرین غیرت، شجاعت و از جان گذشتگی بوده است، چراکه نیروهای ناجا در خدمت مردم و پشتیبان آنها هستند.

استاندار لرستان با بیان اینکه آحاد مردم به این نیرو افتخار و به آن اعتماد دارند، ادامه داد: هرجا نام نیروی انتظامی مطرح شود، واژه پرافتخار غیرت و وطن دوستی به ذهن می‌رسد.

زیویار با اشاره به اینکه در دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس مسابقه ایثار بین نیروهای مسلح و تمام اقشار مردم شکل گرفته بود، یادآور شد: فداکاری ها و ایثار بسیاری از اقشار مختلف مردم برای دفاع از کشور و انقلاب اسلامی در تاریخ ثبت شده است.

وی با تاکید بر اینکه در جنگ نابرابر تحمیلی حتی یک وجب از خاک کشور در تصرف دشمن باقی نماند، اضافه کرد: دوران دفاع مقدس همه بسیجی وار جانانه از کیان این سرزمین دفاع کردند و اکنون نیز پس از گذشت افزون بر سه دهه از پایان جنگ فتنه انگیزی های دشمن همچنان ادامه دارد، ولی در سایه هوشیاری عموم مردم و مسوولان راه به جایی نبرده است.

استاندار لرستان تاکید کرد: طی یکسال گذشته وضعیت به گونه دیگری طراحی شد و دشمن بعد از تجربه هشت سال دفاع مقدس فهمید نمی تواند از بعد نظامی گزندی به این انقلاب وارد کند و با تغییر رویه تلاش می کند از جنبه های دیگر به انقلاب آسیب وارد کند.

زیویار ادامه داد: جنگ ترکیبی و رسانه ای برای ضربه به امنیت ملی در داخل کشور طی ۶ ماهه دوم سال گذشته در قالب اغتشاش شکل گرفت و تدارکات وسیعی را نیز در این زمینه داشتند، نیروی انتظامی در خط مقدم مقابله با این فتنه قرار داشت و با وجود گستردگی ماموریت های ناجا تمام قد به مقابله با این فتنه برخاسته و ایستادگی کرد.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در این مسیر گوی سبقت را از همه ربود و شهدای فراوانی تقدیم انقلاب اسلامی و امنیت کشور کرد، افزود: امنیت مثال زدنی کشور در پرتو دلاوری های سربازان بی ادعا و غیرتمند نیروی انتظامی رقم خورد و با جانفشانی خیالات واهی دشمن را نقش بر آب کردند و نه تنها بر استحکام و اقتدار ملی خدشه‌ای وارد نشد، بلکه در ساختار و نیروی انسانی پالایشی به وجود آورد.

استاندار لرستان ادامه داد: این توفیق حتی باعث شد در مناسبات دیپلماتیک بین المللی نیز جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه تر عمل کند و در این میان نقش نیروی انتظامی ممتاز بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز