خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری لرستان خبر داد؛

اختصاص ۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی به استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۷۶۴

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان از اختصاص ۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی به استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیروس ابراهیمی در جشنواره تجلیل از تعاونگران برتر لرستان اظهار داشت : امسال در صورت تامین منابع سهم بانکی حدود ۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی به استان اختصاص خواهد یافت که ۲۵ درصد این اعتبار برای تعاونی ها است و این اختیار وجود دارد که بیش از این نیز به تعاونی ها کمک شود.

وی افزود: تعاونی ها بخشی فعالی در سطح جامعه هستند که هرکدام در راستای تقویت و توسعه اقتصادی استان اقدام می کنند و فعالیت با ارزشی انجام داده اند.

وی با بیان اینکه تعاونی ها صاحب تجربه و کارآفرین، فرصت همراهی و همفکری هستند افزود: تعاونی‌ها باید به اندازه ظرفیت جامعه افزایش یابند چراکه آرامش جامعه در حوزه هم افزایی و جمع آوری دارایی ها بخشی از کارکرد تعاونی‌ها است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان اظهار داشت: حرکت اغلب افراد جامعه به سمت تعاونی‌ها مانع از اخلال در نظم جامعه خواهد شد چراکه این افراد دارای هدف مشترک هستند و اگر روح تعاونی در جامعه زنده شد حکومت با پشتوانه مردمی و جامعه آرام ایجاد خواد شد.

ابراهیمی با بیان اینکه در حال حاضر بخش زندگی اقتصادی و اجتماعی ما خوب رشده نکرده است ادامه داد: در حالیکه ایران تحریم شرکت های فراملیتی است، مسوولان مربوطه مکلف به اتصال تعاونی ها هستند تا مردم بتوانند رونق تعاونی ها و اثرگذاری تعاونی را به خوبی درک کنند.

وی عنوان کرد: شکل گیری تعاونی ها نیازمند اجزای مربوطه می باشد که امید است در لرستان تحرک جدیدی در حوزه تعاونی ها رخ دهد تا سال آینده تعاونی های بیشتری تشکیل شود و تعاونی های قابل تقدیر در سطح ملی و استانی افزایش یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز