خبرگزاری کار ایران

جلسه مشترک مسئولان ارشد وزارت کار با مدیران اتحادیه امکان

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۲۴۷

«جلسه مشترک مسئولان ارشد معاونت تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعضای هیات مدیره اتحادیه مرکزی تعاونی‌های مصرف کارگران ایران صبح امروز برگذار شد.»

جلسه مشترک مسئولان ارشد معاونت تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعضای هیات مدیره اتحادیه مرکزی تعاونی‌های مصرف کارگران ایران صبح امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلن، «سید حمید کلانتری» معاون تعاون وزیر کار به همراه «احمد بیگدلی‌شاملو» مدیرکل امور تعاونی‌های این وزارتخانه با «حسن رسولی» مدیرعامل و اعضای هیات مدیره اتحادیه مرکزی تعاونی‌ها مصرف کارگران ایران «امکان» پیرامون بررسی علمکرد ۳۵ ساله این اتحادیه صنفی کارگری دیدار و گفت‌وگو کردند.

اتحادیه مرکزی تعاونی‌های مصرف کارگران ایران که به اختصار «امکان» نامیده می‌شود نخستین بار در تاریخ پنجم آبان ماه سال ۵۰ از تجمیع و اتحاد ۳۲ تعاونی مصرف کارگری وقت و با سرمایه اولیه بالغ بر یک میلیون تومان تاسیس شد.

به گفته مسئولان این اتحادیه، امکان هم اکنون از طریق ۲ هزار و ۱۳۶ تعاونی که در شبکه سراسری عضویت خود دارد به بیش از ۸۲۵ هزار کارگر در نقاط مختلف کشور خدمات ارائه می‌کند.

آنطور که مسئولان این اتحادیه می‌گویند، تعاونی امکان علاوه بر در اختیار داشتن تاسیسات و تجهیزات همچون انبارها و یخچال‌های مناسب نگهداری و توزیع اقلام ضروری در سراسری کشور با در اختیار داشتن بیش از ۷۰ واحد استراحتگاه و اقامتگاه زیارتی - سیاحتی در نقاط مختلفی همچون گرگان، مشهد و رشت در ارائه خدمات رفاهی به جامعه کارگری مشغول است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز