خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انتقال دهنده ارزش‌ها و هنجارهای جامعه است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۸۱۸

استاندار لرستان گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با ابزار سرمایه انسانی، انتقال دهنده ارزش‌ها، سنت‌ها، دانش و هنجارهای جامعه است.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار در دیدار با رئیس و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه هر نهادی باید منبعث از بطن جامعه و مطابق با نیازها و خواسته‌های آن باشد، اظهار داشت: خیلی از نهادها قبل از انقلاب اسلامی وارداتی بودند و تا خود را با با نیازها و درخواست‌ها و مطالبات مردم منطبق کردند چند دهه طول کشید و در این مدت حتی بعضی از نهادها از دستور کار خارج، برخی از آن‌ها با تغییر و تحول اساسی مواجه و یا در نهاد دیگری ادغام شده اند.

وی افزود: به عنوان مثال دانشگاه قبل از انقلاب، نهادی در قالب یونیورسیتی بود که بعد از انقلاب اسلامی با ایجاد شورای عالی انقلاب فرهنگی و ایجاد نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تغییرات اساسی در آن به وجود آمده است.

استاندار لرستان با بیان اهمیت و ضرورت نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: این تشکیلات ضرورت آن برای هماهنگی تبلیغات لازم است تا تا با اقدام تشکیلاتی پا به کار و پیش قدم شوند و ارزش‌های انقلاب اسلامی را به نحوی با ابزار سرمایه انسانی و مردم به عنوان اصلی‌ترین سرمایه که در متن جامعه وجود دارند مورد پردازش قرار دهند و انتقال دهنده ارزش‌ها، دانش، سنت و هنجارهای جامعه باشند.

زیویار با اشاره به جنگ ترکیبی تمام عیار دشمنان نظام اسلامی با انقلاب اسلامی گفت: یکی از سدهای فولادی که در مقابل این جنگ ترکیبی ظرفیت‌های خود را به عنوان سپر قرار می‌دهد، سازمان تبلیغات اسلامی است.

در ادامه این دیدار استاندار لرستان ضمن بررسی مشکلات و کمبودهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان در خصوص رفع مشکلات، پیگیری هزینه‌ها، امور مالی و ساختمان اداری آن قول همکاری و مساعدت داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز