خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

آغاز به کار اولین مرکز نفس در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۱۰۴

دبیر برنامه جوانی جمعیت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان از آغاز به کار اولین مرکز نفس(نجات فرزندان سقط) در خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش ایلنا، لیلا شریعتی در جمع خبرنگاران، با اشاره به آغاز مرکز نفس در این شهرستان اظهار کرد: این مرکز با هدف کنترل و کاهش سقط غیرقانونی و حمایت خانواده‌ها در راستای نجات جان فرزندان در معرض سقط راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به تامین نیروی انسانی این مرکز، افزود: در این مرکز یک نفر کارشناس مامایی و یک نفر روانشناس مشغول به کار شده‌اند.

دبیر برنامه جوانی جمعیت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: افراد در معرض خطر از طریق خانه‌ها و پایگاه‌های سلامت شناسایی شده و به مرکز نفس ارجاع داده می شوند.

شریعتی گفت: در این مرکز روزانه آمار و اطلاعات افراد جهت رصد و پیگیری به مرکز بهداشت خرم‌آباد و معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان ارسال خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: هدف ما در این مرکز شناسایی مشکلات خانواده‌های متقاضی سقط جنین و تلاش برای رفع آن است.

به گزارش ایلنا،  مرکز نفس ابتدا در بیمارستان عسلیان شهرستان خرم‌آباد راه اندازی شده و به زودی در شهرستان‌های لرستان نیز با همکاری سازمان‌ها و ارگان‌های مرتبط راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز