خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد:

کشف ۱۰۲ قلم داروی غیرمجاز و مخدر از عطاری‌ها و و مراکز غیر مجاز لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۷۰۹

رئیس اداره فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان گفت: ۱۰۲ قلم دارو غیرمجاز و مخدر از عطاری‌های استان از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون شناسایی و کشف شد.

به گزارش ایلنا، سجاد پاپی در گفت و گو با خبرنگاران از کشف و ضبط اقلام غیر مجاز شامل محلول‌های ضد عفونی‌کنندۀ تقلبی، مکمل، داروهای تاریخ گذشته از واحدهای عرضۀ عطاری استان خبر داد و اظهار داشت: پیرو بازرسی‌های ادواری کارشناسان این اداره و گشت مشترک با اماکن نیروی انتظامی و مراکز نظارتی از چندین واحد عرضۀ مکمل و عطاری‌ها در لرستان، تعداد ۱۰۲ قلم کالای تاریخ گذشته و قاچاق به ارزش ۱۲۵۹۰۰۰۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

رئیس اداره فراورده‌های طبیعی معاونت غذا و دارو لرستان افزود: در این بازرسی‌ها مواردی چون کنترل اصالت کالاها، پروانۀ ساخت معتبر از وزارت بهداشت برای کالاهای داخلی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به این‌که در صورت مشاهدۀ هرگونه گزارش مبنی اصالت کالا، قاچاق کالا، تاریخ محصول با توجه به وضعیت موجود به‌طور قطع برخورد لازم و قانونی صورت می‌پذیرد، تصریح کرد: این قبیل اقدامات علاوه بر اعمال جریمه، جرم است و با متخلفین به‌صورت قانونی برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز