خبرگزاری کار ایران

۵۰ میلیارد تومان اعتبار به مشاغل خانگی بانوان لرستان اختصاص یافت

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۴۵۵

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان گفت:۵۰ میلیارد تومان اعتبار به حمایت از مشاغل خانگی بانوان لرستان اختصاص یافت.

به گزارش ایلنا ، فریبا ولی‌پوری در گفت و گو با خبرنگاران  اظهار کرد با بیان اینکه بانوان لرستانی رتبه نخست کشور در ثبت پروانه کسب و کار کشور را به دست آوردند ، اظهار داشت: بر اساس آمار رسمی درگاه ملی مجوزها وزارت اقتصاد و امور دارایی، زنان لرستان با ثبت بیش از ۵۰ درصد پروانه کسب و کارهای صادر شده نسبت به آقایان در جایگاه نخست کشور قرار گرفت و استان‌های کرمان، بوشهر و گلستان در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

وی افزود: میانگین ثبت پروانه کسب و کارهای صادر شده در کشور توسط بانوان ۳۰ درصد است که بانوان توانمند لرستانی توانستند با ۲۰ درصد بیشتر، نسبت به میانگین کشوری در جایگاه اول قرار بگیرند و توانمندی خود در کمک به اقتصاد و تولید کشور را رسماً ثبت کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان عنوان کرد: سال گذشته با موافقت استاندار مبلغ پنجاه میلیارد تومان به دفتر بانوان استان در راستای حمایت از مشاغل خانگی بانوان تعلق گرفت و لرستان تنها استانی بود که این حمایت را در حوزه بانوان به عمل آورد و این اتفاق نیز سهم خوبی در اهتمام بانوان جهت نقش آفرینی اقتصادی داشته است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز