خبرگزاری کار ایران

رتبه برتر کشور به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان رسید

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۸۶۱

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: در ارزیابی عملکرد سال گذشته تیم های خود ارزیابی استان‌ها این اداره کل رتبه برتر کشور را کسب کرد .

به گزارش ایلنا ،  علی جهانی روز یکشنبه - هفتم خرداد ماه - در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت : با توجه به ارزیابی های 9 گانه شاخصهای مندرج در ابلاغی مرکز بازرسی و ، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت متبوع با کسب رتبه کامل در تمامی شاخص های ارزیابی صاحب عنوان عالی کشوری شد.

وی افزود : میزان رضایتمندی ارباب رجوع و روند خدمت رسانی در این ارزیابی مورد سنجش قرار گرفته است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان ادامه داد: تیم خودارزیابی این اداره کل با 10 مأموریت اداری تمامی عملکرد ادارات شهرستانی را بررسی کرده است تا خدمات شایسته ای به مراجعان ارائه شود.

جهانی بیان کرد: ارتقا سطح پاسخگویی، شفافیت و مشارکت در امور، بهبود خدمات رسانی، تسهیل مسیر ارائه خدمت به مردم، رشد بهره وری و ایجاد هماهنگی بین اداره شهرستانی از اهداف تیم خودارزیابی این اداره کل بود.

وی اظهار داشت: طی سال جاری نیز تیمی متشکل از کارشناسان متخصص برنامه خودارزیابی را پیگیری می‌کنند تا عملکرد دستگاه‌های شهرستانی به خوبی ارزیابی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز