خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان:

450 میلیارد به کشاورزان در طرح مردمی سازی یارانه‌ها پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۱۹۶۶

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به مردمی سازی یارانه‌ها ، گفت: ۴۵۰ میلیارد تومان به تولید کنندگان استان در حوزه کشاورزی پرداخت شد.

به گزارش ایلنا، سید عماد شاهرخی در نشست وزیر جهاد کشاورزی با اتحادیه کشاورزان، باغداران، دامداران با بیان اینکه الگوی کشت که ۵۰ سال روی زمین مانده با دستور وزیر جهاد در دولت سیزدهم شروع شد، اظهار داشت: بخشی از الگوی کشت مربوط به کشت قراردادی است که امسال حدود ۱۰ هزار قرارداد با کشاورزان منعقد شد.

وی به اجرای کشت قرار دادی ۹۳ درصدی گندم آبی استان اشاره کرد و گفت :نکته دیگر مربوط به عملکرد دانه‌های روغنی است که نسبت به سال گذشته چهار برابر افزایش داشته است، در خصوص کشت کاملینا نیز ما رتبه اول را در کشور داشته‌ایم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان اظهار کرد: موضوع دیگر گسترش گلخانه‌ها است، به طوری که ظرف یک سال گذشته ۳۵ هکتار گلخانه احداث کردیم، این در حالی است که تا قبل از دولت سیزدهم ۷۸ هکتار گلخانه احداث شده بود.

 وی با اشاره به رشد ۱۲۰ درصدی تولید گندم در سال گذشته، گفت: پیش بینی ما این است که سال زراعی جدید ۳۲۰ هزار تن گندم را تحویل سیلوها بدهیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در خصوص رفع تداخلات ارضی نیز، ادامه داد: از سال ۹۳ تاکنون ۴۰۰ پلاک رفع تداخل شد که ۳۰۰ پلاک آن مربوط به یک سال گذشته است.

شاهرخی در ادامه با اشاره به مردمی سازی یارانه‌ها، بیان کرد: ۴۵۰ میلیارد تومان به تولید کنندگان حوزه کشاورزی پرداخت شد.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم ۱۵۱ میلیارد تومان یارانه کود پرداخت شده است، عنوان کرد: یکی دیگر از کارهای انجام شده توزیع ۵۰۰ تن گوشت منجمد با قیمت ۱۵۵ هزار تومان بود که بابت آن ۳۵ میلیارد تومان پرداخت کردیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، گفت: امیدواریم با برنامه‌های در دست اقدام شاهد جهش در بخش کشاورزی شاهد باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز