خبرگزاری کار ایران

وزیر جهاد کشاورزی در جمع خبرنگاران:

سنددار شدن زمین های کشاورزی به اراضی هویت می بخشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۸۷۸

وزیر جهاد کشاورزی گفت: صدور اسناد تک برگی برای اراضی کشاورزی آغاز شده و از کشاورزان می خواهیم تا در این خصوص مشارکت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سیدجواد ساداتی نژاد روز جمعه در حاشیه آیین رونمایی و تحویل اسناد مالکیت اراضی کشاورزی چند روستای استان قزوین به کشاورزان در جمع خبرنگاران افزود: سنددار شدن زمین های کشاورزی به اراضی هویت می بخشد و بخش قابل توجهی از مشکلات کشاورزان را در حوزه تامین وثیقه های بانکی جهت دریافت تسهیلات نیز مرتفع می کند.

وی با اشاره به ضرورت صیانت از اراضی کشاورزی در راستای حفظ امنیت غذایی، اظهار داشت: صدور اسناد تک برگی همچنین از تغییر غیرمجاز اراضی کشاورزی جلوگیری می کند.

وزیر جهاد کشاورزی  خاطرنشان کرد: تا پایان کار دولت سیزدهم تمامی اراضی کشاورزی کشور صاحب سند خواهند شد.

این مسئول با بیان اینکه ۱۵ درصد اراضی کشاورزی کشور تاکنون سنددار شده اند، گفت: حدود ۷۰ درصد کار اراضی سنددار شده کشاورزی در کشور در دولت سیزدهم انجام شده است.

ساداتی نژاد با بیان اینکه جشن سنددار شدن اراضی کشاورزی در هر روستا را پیش بینی و برنامه ریزی کرده ایم، افزود: در همین راستا امروز برای نخستین مرتبه در کشور اسناد کامل اراضی کشاورزی ۲ روستای قزوین تقدیم نمایندگان کشاورزان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز