خبرگزاری کار ایران

وزیر جهاد کشاورزی:

هشت هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی به کشاورزان پرداخت می شود

کد خبر : ۱۹۲۷۱۰

حجتی از ارائه دو لایحه ازسوی دولت به مجلس برای خروج از رکود خبر داد و گفت: جزییات لوایح در صورت تصویب بزودی اعلام می شود.

وزیر جهاد کشاورزی از تصویب اختصاص هشت هزار میلیارد ریال تسهیلات برای مکانیزاسیون به کشاورزان خبر داد.

ˈبه گزارش ایلنا، محمود حجتی در حاشیه افتتاح طرح توسعه کارخانه تولید خوراک آبزیان شهرک صنعتی شهرکرد به خبرنگار ایرنا گفت: نیمه دوم سال گذشته نیز حدود هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای پرداخت به کشاورزان تصویب و ابلاغ شده بود.

وی درباره برنامه های این وزارت برای رونق بخش کشاورزی، اظهارداشت: براساس مصوبه مجلس سالانه ۱۰ درصد از اعتبارات صندوق توسعه ملی برای اجرای طرح های کشاورزی در اختیار بانک عامل قرار می گیرد.

وزیر جهاد کشاورزی میزان این اعتبار را حدود ۳۰ هزار میلیارد ریال در سال برآورد کرد.

حجتی همچنین از ارائه دو لایحه ازسوی دولت به مجلس برای خروج از رکود خبر داد و گفت: جزییات لوایح در صورت تصویب بزودی اعلام می شود.

وی در زمینه پرداخت خسارت به پرورش دهندگان ماهیان سردابی که سال گذشته به دلیل عامل ناشناخته متحمل ضرر زیادی شدند نیز گفت: پرورش دهندگانی که زیرپوشش بیمه بودند خسارت دریافت کردند و افرادی که بیمه نیستند باید مکانیزم دریافت خسارت را در ستاد حوادثاستان ها بررسی کنند.

وزیر جهادکشاورزی همراه با رییس جمهوری و هیات دولت به چهارمحال وبختیاری سفر کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز