خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مبراث فرهنگی لرستان ؛

مواد اولیه مورد نیاز کارگاه‌های صنایع دستی استان تأمین می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۰۱۴

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت ؛ مواد اولیه مورد نیاز کارگاه‌های صنایع دستی در این استان تامین می شود .

به گزارش ایلنا ، عطا حسن پور در گفت و گو با خبرنگاران از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مبنی بر بررسی راهکارهای مشترک برای توسعه آموزش‌های صنایع دستی با فنی و حرفه‌ای لرستان خبر داد.

وی افزود : این تفاهم نامه همکاری راستای برگزاری دوره‌های مشترک آموزش صنایع دستی با همکاری هر دو اداره‌کل منعقد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان، عنوان کرد: از جمله تعهدات اداره‌کل میراث‌فرهنگی لرستان در این تفاهم‌نامه می‌توان به صدور گواهی آموزشی برای هنرجویان و هنرهای سنتی، اعزام هنرجویان به نمایشگاه‌های مختلف و تأمین مواد اولیه مورد نیاز کارگاه‌های صنایع دستی اشاره کرد.

حسن پور گفت : برگزاری کلاس‌های آموزشی به‌صورت رایگان در مراکز فنی‌و حرفه‌ای، هماهنگی با اداره کل میراث‌فرهنگی استان به منظور استفاده از کارشناسان صنایع دستی در برگزاری دوره‌ها و در اختیار گذاشتن تجهیزات مورد نیاز برای آموزش هنرجویان در مراکز و کارگاه‌های آموزشی نیز از جمله تعهدات اداره‌کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای لرستان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز