خبرگزاری کار ایران

طی حکمی از سوی مدیرکل میراث فرهنگی گیلان؛

سرپرست معاونت هنرهای سنتی و صنایع دستی استان منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۷۵۰

طی حکمی از سوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان، مصطفی خانعلی‌نژاد به عنوان سرپرست معاونت هنرهای سنتی و صنایع دستی اداره کل منصوب شد.

به گزارش ایلنا از رشت، در جریان نشست شورای معاونین اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان، آیین تکریم از تلاش‌های حمیدرضا آذرپور، سرپرست اسبق معاونت هنرهای سنتی و صنایع دستی این اداره کل و معارفه مصطفی خانعلی‌نژاد، سرپرست جدید این معاونت، برگزار شد.

ولی جهانی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان، در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حمیدرضا آذرپور، اقدامات انجام گرفته در این معاونت را گامی بلند در تحقق اهداف میراث فرهنگی و صنایع‌دستی استان برشمرد.

حمیدرضا آذرپور پیش از این معاونت گردشگری اداره کل،  مسئول روابط عمومی و ارتباطات اداره کل، فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج و نیز فرماندهی یگان حفاظت اداره کل را برعهده داشت است.

جهانی در ادامه، طی حکمی مصطفی خانعلی‌نژاد را به عنوان سرپرست معاونت هنرهای سنتی و صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان منصوب کرد.

در متن حکم آمده است:

جناب آقای مصطفی خانعلی‌نژاد

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «سرپرست معاونت هنرهای سنتی و صنایع‌دستی» اداره‌کل منصوب می‌شوید. امید است با رعایت کلیه قوانین و مقررات اداری در راه خدمت به میهن عزیزمان موفق و پیروز باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز