خبرگزاری کار ایران

برگزاری نمایشگاه آثار برگزیده هنرمندان صنایع دستی در تاکستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۰۳۶

معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین گفت: نمایشگاه صنایع دستی آثار برگزیده هنرمندان مشارکت کننده در جشنواره هنر‌های دستی استان در تاکستان برپا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، میثم حصاری با اعلام این خبر گفت: نمایشگاه صنایع دستی آثار برگزیده هنرمندان مشارکت کننده در جشنواره هنر‌های دستی استان به مدت سه روز در در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تاکستان برپا شده است .

به گفته معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین، ۷۸ هنرمند در جشنواره هنر‌های دستی که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار شده بود، مشارکت کرده اند.

حصاری همچنین خاطرنشان کرد: پس از داوری برای آثار رسیده، ۱۲ هنرمند حائز رتبه‌های برتر شناخته شدند و از آن‌ها در مراسم اختتامیه جشنواره که هفته آینده برگزار می‌شود، تجلیل خواهد شد.

وی با اشاره به نقش جشنواره و نمایشگاه‌ها در رونق صنایع دستی، تصریح کرد: علاوه بر برگزاری جشنواره‌ها در مناسبت‌های مختلف، تلاش داریم تا در راستای حمایت از هنرمندان استان نمایشگاه‌های صنایع دستی را در ادارات و نهاد‌های مختلف نیز برپا کنیم.

معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین اظهار داشت: برگزاری جشنواره‌ها نقش مهمی در ارتقای کیفی تولیدات و آثار هنرمندان صنایع دستی دارد و در کنار نمایشگاه‌ها می‌تواند به رونق فعالیت‌های این حوزه کمک کند.

استان قزوین حدود هفت هزار و ۵۰۰ صنعتگر صنایع دستی دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز