خبرگزاری کار ایران

افتتاج نمایشگاه صنایع‌دستی دانش‌بنیان و کارآفرین در سبزوار

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۴۱۱

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سبزوار گفت: نمایشگاه صنایع‌دستی دانش‌بنیان و کارآفرین در سبزوار هم‌زمان با هفته دولت افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمدعلی ابراهیمی‌دوست افزود: این نمایشگاه در مجموعه تاریخی فرهنگی ملاهادی سبزواری تا هشتم شهریور ماه پذیرای علاقه‌مندان است.

سرپرست اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی سبزوار ادامه داد: علاقه‌مندان همه روز از ساعت ۱۷ تا ۲۱ می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

او گفت: این نمایشگاه شامل ۴۵ غرفه در رشته‌های ‌تولیدات چرمی دست دوز، صنایع‌ چوبی، قلم‌زنی  و غیره برپا شده است.

ابراهیمی دوست به حمایت معاون استاندار و فرماندار شهرستان از تولید و برگزاری نمایشگاه‌های صنایع‌دستی اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان و مدیران شهرستان افتتاح شد.

هم‌چنین حسین ابراهیمی کردیانی معاون استاندار و فرماندار شهرستان سبزوار در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: صنایع دستی می‌تواند اشتغال زایی کند و هنرمندان از شرکت‌های دانش‌بنیان برای راه‌اندازی و توسعه کسب و کار خود استفاده کنند.

او افزود: هنرمندان صنایع‌دستی نقش ویژه‌ای در توسعه اقتصادی شهرستان دارند چون تولیدکنندگانی هستند که با کمترین سرمایه‌گذاری اشتغال ایجاد می‌کنند و ارزش افزوده زیادی در محصولات تولیدی هنرمندان صنایع‌دستی است.

او هم‌چنین بر ضرورت همکاری نیروی انتظامی با اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای ایجاد اشتغال و آموزش صنایع دستی به سربازان وظیفه تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز