خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین با انتقاد از ناامیدکنندگان مردم:

برخی در تریبون‌های داخلی برجام را به ضرر کشور می‌دانند که درست نیست/ برجام باعث شد از ذیل منشور ۷ سازمان ملل خارج شویم

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۲۹۲

استاندار قزوین گفت: برخی در تریبون های خود دائما به دنبال ناامید کردن مردم هستند که این موضوع با منافع ملی سازگار نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در مراسم معارفه مدیرکل جدید حراست استانداری قزوین گفت:  ما باید بپذیریم همه کشور، عضو یک خانواده هستیم و باید حرمت و کرامت و موقعیت این خانواده را در نظر بگیریم.اما متاسفانه بعضی از ما این موضوع را رعایت نمی‌کنیم و در منازعات سیاسی این نکته را در نظر نمی‌گیریم.

زاهدی گفت: چرا باید ببینیم یک جریان در داخل کشور و یک جریان معاند در خارج از کشور حرف مشترکی می‌زنند؟

زاهدی تاکید کرد: در دیپلماسی و روابط بین‌‍الملل هیچ مذاکره ای همراه با انتفاع مطلق برای یک طرف نیست. در همین راستا برجام هم مطلقا خوب یا مطلقا بد نیست، باید نقاط ضعف و قوت آن را بررسی کرد  و به هر دو پرداخت.

استاندار قزوین ادامه داد: متاسفانه برخی افراد و تریبون‌های داخلی برجام را به طور کلی برای کشور ضرر می دانند.

استاندار قزوین گفت:با برجام از ذیل منشور ۷ سازمان ملل خارج شدیم و همه قطعنامه‌های هسته‌ای علیه کشور لغو شد، آیا اینها دستاورد کمی است؟

استاندار قزوین با اشاره به این که برخی همواره به دنبال ناامید کردن مردم هستند گفت: اگر مدعی هستیم که دلسوز مردم و نظام و انقلابیم این ها با منافع ملی سازگار نیست.از اینکه برخی افراد همواره به منازعات سیاسی می پردارند و مردم را ناامید می کنند غصه می خوریم.

عبدالمحمد زاهدی با تشکر از خدمات محمد مبین مدیرکل سابق حراست گفت: آقای مبیّن برای من نه تنها یک همکار که یک دوست امین و صادق است و به‌رغم میل باطنی ما از مجموعه جدا شد و به استان سمنان رفت که برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.

زاهدی در پایان با اشاره به سوابق مرتضی سمیعی مدیرکل جدید حراست استانداری قزوین گفت: آقای سمیعی نیز بسیار با تجربه هستند و علاوه بر سابقه مدیریت اجرایی، سابقه مدیریت در حراست را نیز دارند و علاوه بر اینکه مسئول حراست هستند مدرس این حوزه نیز هستند که برای ایشان نیز آرزوی موفقیت داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز