خبرگزاری کار ایران

کاشی‌پزها، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین:

آژانس‌ها حق جابجایی مسافر در قزوین را ندارند

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۸۹۷

آژانس‌ها حق جابجایی مسافر بدون برقراری تماس تلفنی را ندارند و در صورت مشاهده تخلف مبلغ ۵ میلیون ریال جریمه نقدی می‌شوند.

کاشی‌پزها، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: آژانس‌ها حق جابجایی مسافر بدون برقراری تماس تلفنی را ندارند و در صورت مشاهده تخلف مبلغ ۵ میلیون ریال جریمه نقدی می‌شوند.

به گزارش ایلنا از قزوین، کاشی‌پزها افزود: یکی از تخلفات عمده رانندگان شرکت‌های حمل و نقل درون شهری، مسافرکشی در سطح شهر است.

وی اضافه کرد: خودروهای فعال در شرکت‌های حمل و نقل درون شهری(آژانس‌ها) نارنجی رنگ بوده و با استقرار در شرکت‌ها فقط مجاز به جابجایی مسافرانی هستند که از طریق تماس تلفنی از شرکت حمل و نقل درون شهری(آژانس‌ها) درخواست سرویس‌دهی می‌کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ادامه داد: برخی از خودروهای تحت نظارت سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین نیز در خطوط درون شهری فعالیت می‌کنند که این خودروها نیز نارنجی رنگ هستند.

کاشی‌پزها با اشاره به تفاوت‌های خودروهای نارنجی رنگ خطوط درون شهری با خودروهای فعال در شرکت‌های حمل و نقل درون شهری(آژانس‌ها) عنوان کرد: خودروهایی که در خطوط درون شهری فعالیت می‌کنند با رنگ سبز و آبی روی کاپوت متمایز شده‌اند و مجاز به جابجایی مسافر در ترددهای درون شهری هستند.

وی تصریح کرد: در صورتی که خودروهای فعال در شرکت‌های حمل و نقل درون شهری نسبت به جابجایی مسافر در سطح شهر بدون هماهنگی مدیر آژانس اقدام کنند، براساس کد ۱۴۶ جدول شماره پنج تخلفات و آرای هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین محکوم می‌شوند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: نخستین مورد تخلفی که از این رانندگان مشاهده و گزارش شود با اخطار کتبی و پرداخت خسارت ناشی از تخلف به مبلغ ۵ میلیون ریال جریمه می‌شوند.

کاشی‌پزها خاطرنشان کرد: از شهروندان قزوینی تقاضا می‌شود در سفرهای درون شهری بدون تماس تلفنی با شرکت‌های حمل و نقل، از خودروهای آژانسی استفاده نکنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز