خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان خبر داد؛

115 قلم کالای دیجیتال قاچاق در توقیف پلیس قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۵۰۳

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 115 قلم انواع کالای دیجیتال خارجی قاچاق و توقیف یک دستگاه خودروی سواری تیبا توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خبرداد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ داودعبدالمالکی گفت: در راستای تداوم طرح‌های مقابله با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل خودروهای عبوری در عوارضی "قزوین-زنجان" به یک دستگاه خودروی سواری تیبا مشکوک شده و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین افزود:پس از توقف خودرو و بازرسی از آن توسط ماموران، تعداد 30 دستگاه تبلت، 4 دستگاه دوربین عکاسی و فیلمبرداری و 81 قلم انواع قطعات و لوازم جانبی خارجی قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بوده، کشف و راننده خودرو دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالای کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه 5 میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

عبدالمالکی بابیان اینکه مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق از اولویت‌های این پلیس بوده، از شهروندان خواست هرگونه اخبار مربوط به قاچاق کالا را به مرکز فوریت‌های پلیسی110 گزارش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز