خبرگزاری کار ایران

صدیقه ربیعی کاندیدای حوزه انتخابیه قزوین، آبیک و البرز از حضور در انتخابات مجلس انصراف داد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۴۲۷

صدیقه ربیعی، داوطلب دوازهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قزوین، آبیک و البرز از انصراف داوطلبی خود خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، صدیقه ربیعی، از کاندیداهای ورود به مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه قزوین، آبیک و البرز با صدور پیامی انصراف خود را اعلام کرد.

در متن پیام او آمده است:

«به‌ نام خدا

مردم شریف و نجیب شهرستان‌های قزوین، آبیک و البرز

زبان و بیانم برای قدردانی از محبت‌ها و حمایت‌های بی‌دریغتان به اینجانب که همیشه افتخار خدمتگزاری به شما مردم عزیز و فهیم را داشته‌ام، در هنگامه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کوتاه و قاصر است.   

این چند روز که از زمان تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی گذشت، برای من فرصتی ارزشمند بود تا پای حرف‌ مردمی بنشینم که صدایشان مدت‌هاست شنیده نشده و تلاش کردم در این فرصت کوتاه بخشی از این صدای خاموش را انعکاس دهم. بنا دارم با یاری خداوند متعال این روند را در ادامه خدمتگزاری در هر جایگاهی استمرار بخشیده و زبان گویای خاموشان و صدای بی‌صدایان باشم.

و اینک، با سپاس و قدردانی از شما مردم آگاه و دردآشنا به‌اطلاع می‌رسانم اینجانب صدیقه ربیعی با کد انتخاباتی ۲۵۷ نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قزوین، آبیک و البرز انصراف خود را از ادامه حضور در این آوردگاه انتخاباتی اعلام می‌دارم.

دلایل و انگیزه‌های اینجانب از اتخاذ این تصمیم را در وقت مساعد و فرصت مناسب به‌صورت جامع و کامل به استحضار مردم خواهم رساند؛ سخن بسیار است و بیم آن دارم در هیاهوی رقابت‌های انتخاباتی ناشنیده شود.

در آخر، از اعضای محترم شورای نگهبان، مجریان برگزاری انتخابات و به‌ویژه از حامیان خوب و پرتلاش مردمی و فعالان ستادی خود در شهرستان‌های قزوین، البرز و آبیک نیز قدردانی کرده و با تأکید بر اهمیت صندوق رأی در حاکمیت مردم بر سرنوشت سیاسی و جمعی خود، امیدوارم حضور آگاهانه شهروندان در انتخابات مجلس دوازدهم تلاشی مؤثر در مسیر تحقق حکمروایی خوب و توسعه و آبادانی ایران عزیزمان باشد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز