خبرگزاری کار ایران

معاون کمیته امداد استان خبر داد؛

کمک ۲۴۱ میلیارد تومانی مردم قزوین به نیازمندان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۵۳۴

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: در ۹ ماهه سال جاری بیش از ۲۴۱ میلیارد و ۱۳۱ میلیون تومان کمک مردمی جمع آوری شده است.

به گزارش ایلنا، همت امانی بیان کرد: تمام کمک‌های مردمی که در سرفصل‌های مختلف اهدا شده، در همان مناطق اهداء شده و یا در سایر مناطق استان براساس نیت اهداء کننده صرف شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین افزود: میزان کمک‌های مردمی نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رقمی بیش از ۱۶۶ میلیارد و ۹۴۴ میلیون تومان از ۴۴ درصد رشد برخوردار است.

امانی عنوان کرد: از مجموع ۲۴۱ میلیارد تومان کمک مردمی بیش از ۲۶ میلیارد تومان زکات، بیش از ۴۵ میلیارد تومان اکرام، بیش از ۱۳ میلیارد تومان صدقه و مابقی در سایر سرفصل‌های اهدایی مردم نیکوکار بوده است.

وی خاطرنشان کرد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند از طریق مراجعه حضوری و یا از طریق کد مهربانی ۰۲۸#*۸۸۷۷* کمک‌های خود را به نیازمندان و محرومان اهداء کنند؛ البته در صورتی که فردی بخواهد کمکش برای نیازمندان یکی از مناطق استان هزینه شود، از طریق تغییر کد ۰۲۸ این کمک به همان منطقه اختصاص خواهد یافت.

وی یادآور شد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند با حداقل ۱۰ هزار تومان کمک ماهیانه نیز در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کرده و فرزند معنوی برای اهدای کمک انتخاب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز