خبرگزاری کار ایران

در هشت ماه سال جاری؛

مردم قزوین 154 میلیارد به نیازمندان کمک کردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۴۹۶

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: در هشت ماهه سال جاری مردم نیکوکار در زمینه‌های مختلف کمک‌های خود را اهداء کردند که بیش از 154 میلیارد و 664 میلیون تومان مشارکت مردمی جمع آوری شد.

به گزارش ایلنا، همت امانی با اعلام این خبر بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در سرفصل‌های مختلف کمک‌های مردمی را جمع آوری و به دست نیازمندان می‌رساند البته نکته‌ای که در این میان حائز اهمیت است، هزینه کرد کمک‌های مردمی هر منطقه برای نیازمندان همان منطقه است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: کمک مردم استان قزوین در قالب در طرح‌های مختلف صدقه، زکات، اکرام محسنین، اکرام ایتام، کمک به تأمین جهیزیه محرومان، کمک به درمان نیازمندان، کمک به تعمیر و ساخت مسکن مددجویی، مشارکت در طرح شوق زیارت (اعزام مددجویان به زیارت برای نخستین بار)، طرح احسان حسینی، طرح اطعام مهدوی، شورعاطفه‌ها بوده است.

وی افزود: از این میزان کمک مردمی بیش از 9 میلیارد و 185 میلیون تومان صدقه بوده که از 118 هزار و 568 صندوق در سطح معابر، صندوق‌های نصب شده در مراکز عمومی و صندوق‌های خانگی جمع آوری شده است ولی تلاش می‌کنیم با مردم را به پرداخت صدقه در بستر فضای غیرفیزیکی تشویق کنیم.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز