خبرگزاری کار ایران

در سال جاری؛

مردم قزوین بیش از 154 میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۷۱۸

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: نیکوکاران و خیران در هشت ماهه سال جاری بیش از ۱۵۴ میلیارد و ۶۶۴ میلیون تومان به محرومان و نیازمندان مساعدت کرده‌اند که از این رقم بیش از ۹۸ میلیارد تومان کمک غیرنقدی بوده است.

به گزارش ایلنا، همت امانی در تشریح اقدامات صورت گرفته در کمیته امداد بیان کرد: ماهیت کمیته امداد امام خمینی (ره) فعالیت مردمی است. یعنی با الهام از تعالیم و آموزه‌های دینی و مذهبی کمک‌های مردمی را به دست مردم نیازمند می‌رسانیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین عنوان کرد: در سال جاری بیش از ۹ میلیارد و ۱۸۵ میلیون تومان صدقه در ۱۱۸ هزار و ۵۶۸ صندوق صدقات جمع آوری شده است که برای جمع آوری سریع‌تر و هزینه کرد سریع‌تر آن توصیه ما به عموم مردم نیکوکار استفاده از بسترهای مجازی به خصوص #۰۲۸*۸۸۷۷* است که به راحتی و بدون نیاز به اینترنت حتی با گوشی‌های ساده هم در دسترس است.

وی افزود: از ۱۵۴ میلیارد و ۶۶۴ میلیون تومان مشارکت مردمی بیش از ۶۷ میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان در     ۱۷۶ مرکز نیکوکاری جمع آوری شده است که این مراکز نیکوکاری توسط مردم اداره می‌شوند یعنی جمع آوری و هزینه کرد کمک‌ها توسط خود اعضای مراکز نیکوکاری صورت می‌گیرد.

این مسئول بیان کرد: در طرح اکرام ایتام و محسنین نیز در هشت ماهه سال جاری بیش از ۳۰ میلیارد و ۱۷۴ میلیون تومان کمک  توسط ۳۰ هزار و ۵۳۰ حامی به حساب یک‌هزار و ۲۷۵ فرزند یتیم و ۶ هزار و ۴۳۰ فرزند محسنین واریز و یا اهداء شده است.

وی یادآورشد: در هشت ماهه سال جاری بیش از در این مدت بیش از ۲۹ میلیارد تومان زکات، کفاره و فطریه جمع آوری شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز