خبرگزاری کار ایران

جمع آوری ۲۲ میلیارد تومان کمک های مردم قزوین در ماه رمضان

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۳۰۱

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: امسال در ماه مبارک رمضان ۲۲ میلیارد تومان کمک های نقدی و غیر نقدی مردمی به همت خیران در سطح استان جمع آوری شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فرزاد فرهادی با اعلام این خبر گفت: در قالب پویش اطعام مهدوی و افطاری ساده نیز بیش از ۳۰۵ هزار پرس غذایی گرم، افطاری ساده و سبد کالا در بین خانواده های نیازمندان  و افراد تحت پوشش توزیع شد. 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین با اشاره به رشد ۲۵ درصد کمک های مردمی در سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته اظهار داشت: مردم نیکوکار استان ۱۹ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی در طول یکسال به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد داشتند.

فرهادی تصریح کرد: در حال هزار ۳۴ هزار خانوار تحت پوشش این نهاد قرار دارند که از این تعداد ۵۱ درصد افراد شهری و مابقی روستایی هستند. 

این مسئول با اشاره به اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین افزود: امسال در ماه مبارک رمضان یک هزار و ۴۰۰ نفر  از خیران به عنوان حامی در این طرح ثبت نام کردند و حمایت ایتام و فرزندان محسنین را برعهده گرفتند. 

وی اضافه کرد: در حال حاضر با همکاری و مشارکت مردم استان، یتیم بدون حامی نداریم و در تلاش هستیم تا تعداد حامیان ایتام و محسنین را افزایش دهیم تا این افراد از شرایط شایسته تری برای زندگی بهره مند شوند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین افزود: به مناسبت عید سعید فطر یک هزار و ۲۲۱ صندوق در یک هزار و ۱۵۲ پایگاه آماده دریافت زکات فطره شهروندان قزوینی است که از این تعداد ۶۳۴ پایگاه توسط کمیته امام خمینی(ره)، ۱۳۴ پایگاه توسط مراکز نیکوکاری و ۳۸۴ پایگاه توسط سایر موسسات برپا شده است.

وی یادآور شد: هم اکنون ۱۶۲ مراکز نیکوکاری و دفاتر کمیته امداد آماده جمع آوری کمک های مردمی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز