خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان:

گشت‌های انتظامی قزوین افزایش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۱۹۰

فرمانده انتظامی استان قزوین از تمهیدات ویژه پلیس در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: با توجه به تقارن ماه رمضان با فصل بهار و حضور مردم برای گذراندن ساعات پس از افطار در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها، گشت‌های انتظامی استان به منظور تقویت امنیت بیشتر مردم و مقابله با مجرمانی که در پی سوء استفاده از این فرصت هستند افزایش می‌یابد.

به گزارش ایلنا، سردار علی ابراهیمی با تبریک فرا رسیدن ماه پربرکت رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مومن و خداجو در این ماه، بیان کرد: طرح‌های ترافیکی در ساعات شلوغ نزدیک اذان مغرب در سطح شهرهای استان، لیالی قدر، روز جهانی قدس و روز عید سعید فطر از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی استان اعمال می‌شود و از شهروندان انتظار داریم کمال همکاری را با ماموران پلیس داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: از کسانی که به هر دلیلی قادر به روزه گرفتن نیستند انتظار داریم به منظور حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و روزه داران گرامی، از هرگونه تظاهر به روزه خواری در ملاء عام، خودداری کنند.

وی از کنترل و نظارت بر فعایت صنوف در ماه مبارک رمضان توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی خبر داد و تصریح کرد: تمام اغذیه فروشی‌ها و اماکن پذیرایی فاقد مجوز ویژه رمضان از یک ساعت قبل از اذان مغرب (افطار) مجاز است و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، برابر مقررات و ضوابط با متخلفان برخورد خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز