خبرگزاری کار ایران

معاون کمیته امداد استان:

۲۹ هزار حامی در طرح محسنین قزوین مشارکت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۸۸۶

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: در سال گذشته ۲۹ هزار و ۱۰۱ حامی از ۷ هزار و ۵۱۶ فرزند ایتام و محسنین حمایت کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، همت امانی با اشاره به طرح اکرام ایتام و محسنین گفت: اقشار مختلف مردم نیکوکار با مشارکت در این طرح، فرزند معنوی برای خود انتخاب می‌کنند و ماهانه به این فرزندشان کمک‌هایی را اهداء می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: در سال گذشته در مجموع بیش از ۴۷ میلیارد و ۶۳ میلیون تومان کمک مردمی به صورت نقدی و غیرنقدی اهداء شده که بیش از ۳۲ میلیارد و ۳۰۹ میلیون تومان نقدی و بیش از ۱۴ میلیارد و ۶۳ میلیون تومان غیرنقدی بوده است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر در استان قزوین یک‌هزار و ۲۹۰ فرزند یتیم و ۶ هزار و ۲۲۶ فرزند محسنین داریم که بیشترین فرزند ایتام و محسنین به ترتیب در قزوین، البرز و اقبالیه است.

این مسئول خاطرنشان کرد: میزان کمک حامیان در طرح اکرام ایتام برای فرزندان معنویشان حداقل ۱۰ هزار تومان است و واریز ارقام بیشتر به انتخاب و اختیار و بنا به نیت نیکوکاران است.

وی اظهارکرد: بعد از انتخاب فرزند معنوی، شماره کارت آن فرزند به حامی پیامک می‌شود که این پیامک از سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۸ ارسال می‌شود و همه پیام‌ها برای اطلاع حامیان از وضعیت فرزند معنوی آن‌ها از طریق همین سرشماره انجام می‌شود.

امانی گفت: امکان دیدار حامیان با فرزندان معنویشان نیز فراهم است که برای این امر با رعایت مسائل اجتماعی جهت حفظ کرامت مددجویان و با هماهنگی مددکار انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز