خبرگزاری کار ایران

از ابتدای سال جاری؛

۴۵۳ بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی استان قزوین ثبت شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۶۶۷

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۵۳ بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی استان ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، امیر علی‌پور با اعلام این خبر گفت: کمیته مشترک نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی از ابتدای امسال تاکنون ۴۵۳ بازدید از این مجتمع‌ها انجام داده است.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: این بازدید‌ها توسط کمیته مشترکی متشکل از نمایندگان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی، صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، دامپزشکی و ستاد اقامه نماز به طور دوره‌ای انجام می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: در بازدید از این مجتمع‌ها بخش‌های مختلف مجتمع‌ها اعم از وضعیت نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، رستوران و آشپزخانه، پارکینگ و ورودی و خروجی مجتمع‌ها مورد نظارت و بازرسی قرار می‌گیرد.

علی‌پور ادامه داد: در حال حاضر ۳۸ باب مجتمع خدماتی رفاهی در طول راه‌های استان قزوین فعال هستند که ارتقای سطح ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای و مسافران در جهت افزایش ایمنی تردد از مهم‌ترین اهداف ایجاد آن‌ها است.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: علاوه بر بازدید‌های مستمر از این مجتمع‌ها مسافران و کاربران جاده‌ای هم می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها انتقادات و شکایات خود از خدمات مجتمع‌ها را به اداره کل راهداری حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین انعکاس دهند.

این مسئول، رسیدگی به ۲۲۱ پرونده در کمیته مکان یابی مجتمع‌های خدماتی رفاهی، انجام ۱۳۶مورد مکان یابی احداث مجتمع ها، صدور ۶ موافقت اصولی و تمدید ۴۱ موافقت اصولی را از دیگر اقدامات انجام شده در این معاونت در حوزه مجتمع‌های خدماتی رفاهی در هشت ماهه نخست امسال عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز