خبرگزاری کار ایران

با تلاش راهداران صورت گرفت؛

نمک پاشی مسیرهای برف‌گیر استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۷۶۳

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای قزوین گفت: تمامی محورهای برف‌گیر استان از نخستین ساعات بامداد امروز با تلاش بی وقفه راهداران نمک پاشی شده و هم اکنون نیز همه مسیرهای عبوری باز و تردد در آنها جریان دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، جواد حق لطفی با اعلام این خبر گفت: بارش برف از نخستین ساعات بامداد امروز در مناطق مرتفع و کوهستانی این استان آغاز شد که بلافاصله تیم های راهداری در سه گردنه بهرام آباد و قسطین لار در بخش رودبار الموت شرقی و غربی و همچنین آوج عملیات نمک پاشی را انجام دادند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با اشاره به اینکه براساس پیش بینی های اداره کل هواشناسی، فعالیت سامانه بارشی برای امروز نیز ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: از شهروندان و به خصوص مسافران درخواست داریم تا ضمن توجه به هشدارهای هواشناسی از سفر کردن در مواقع بارندگی خودداری کنند و پیش از سفر نیز آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها را از سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها جویا شوند.

حق‌لطفی با اشاره به وضعیت تردد خودروها در سطح راه های ارتباطی این استان، تصریح کرد: براساس آخرین آمارهای موجود، از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تاکنون ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو از جاده های اصلی و آزادراه های این استان عبور کرده اند.

به گفته وی، در حوزه تردد خودروها، امسال و تا این لحظه نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش هشت درصدی ترددها در استان روبرو هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین اضافه کرد: در حوزه مسافر نیز از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا امروز ۲۲ هزار مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری به اقصی نقاط کشور سفر کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز