خبرگزاری کار ایران

معاون اداره راهداری آذربایجان شرقی؛

مشکلی برای تردد در جاده های آذربایجان شرقی وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۷۳۵۲

معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: با وجود بارش برف روز گذشته در برخی مناطق استان به ویژه تبریز، مشکلی برای تردد در جاده‌ها وجود ندارد.

به گزارش ایلنا از تبریز، غلامرضا رسول زاده،  اظهار داشت: هم اکنون تردد در جاده های اصلی و فرعی، آزادراه تبریز - زنجان و راه های روستایی برقرار بوده و با توجه به احتمال وقوع کولاک در مناطق کوهستانی و برف گیر استان، رانندگان برای تردد در این مناطق زنجیرچرخ و امکانات زمستانی به همراه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۴ هزار کیلومتر راه های تحت پوشش برف روبی و ۳۸ نقطه کوهستانی برف گیر در استان وجود دارد، اظهار داشت: با توجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر ورود سامانه بارشی به استان طی روزهای آینده، رانندگان و مسافران در صورت نبودن ضرورت از تردد در مسیرهای کوهستانی و برف گیر خودداری کنند.

معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در راستای انجام وظایف خود با بسیج همه جانبه همکاران، بکارگیری کلیه امکانات، استقرار در مسیرهای حوزه استحفاظی و افزایش گشت های راهداری به ویژه در جاده های پرتردد نسبت به خدمات رسانی به متردد کنندگان جاده ها اقدام می کند.

رسول زاده، به مردم و مسافران توصیه کرد قبل از انجام سفر از طریق تلفن گویای ۱۴۱ که ۲۴ ساعته پاسخگو است، در خصوص وضعیت راه ها و شرایط آب و هوایی اطلاعات کسب و از اپلیکیشن ۱۴۱ و وب سایت www.۱۴۱.ir نیز برای آگاهی از وضعیت آب و هوایی جاده ها استفاده کنند.

آذربایجان شرقی دارای ۱۴۲ دهستان و ۲ هزار و ۷۰۶ روستا بوده و حدود یک میلیون و ۱۴۵ هزار و ۴۴۲ نفر در این روستاها سکونت دارند.

این استان دارای ۲۳۵ کیلومتر آزاد راه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز