خبرگزاری کار ایران

به علت بارش برف؛

راه دسترسی 104 روستا در قزوین مسدود است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۰۸۱

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: در پی بارش برف در 48 ساعت گذشته راه ارتباطی 104 روستای استان مسدود شده که با تلاش تیم‌های راهداری عملیات بازگشایی آن‌ها انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، جواد حق‌لطفی با اشاره به مسدودیت راه‌ها براثر بارش برف گفت: در حال حاضر تردد در محورهای اصلی و شریانی استان که از بامداد امروز بارش برف در آن‌ها آغاز شده بود با تلاش بی‌وقفه راهداران جریان دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اضافه کرد: به دنبال هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارش برف و کولاک، 400 راهدار استان از دو روز گذشته در آماده باش کامل قرار گرفتند و در قالب 26 تیم و 296 ماشین آلات راهداری عملیات برفروبی در جاده‌ها را اجرایی کردند.

وی عنوان کرد: تلاش این تیم‌ها تا بازگشایی آخرین راه روستایی استان ادامه خواهد داشت.

این مسئول با تاکید برخودداری از سفرهای غیرضروری در هوای برفی افزود: هموطنانی که قصد سفر در این شرایط را دارند باید آمادگی لازم برای رانندگی در شرایط بارندگی را داشته باشند و نکات رانندگی در شرایط بارندگی را رعایت کنند و سامانه 141 برای اطلاع رسانی در حوزه راه‌ها به صورت شبانه روز آماده پاسخ گویی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز