خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان:

همکاری واحدهای صنعتی زمینه اتفاقات بزرگ در فرهنگ قزوین را فراهم می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۷۲۹

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین گفت: همکاری شرکت‌های تولیدی و صنعتی با کتابخانه‌ها جهت استفاده از ظرفیت‌های قانونی موجود و حمایت در راستای مسئولیت‌های اجتماعی می‌تواند زمینه‌ساز اتفاقاتی عظیم و تاثیرگذار در حوزه فرهنگ استان قزوین شود.

به گزارش ایلنا، فاطمه محمدبیگی با حضور در کارخانه نفیس نخ واقع در شهرک صنعتی لیا استان قزوین، در رابطه با استفاده از ظرفیت ماده 172 قانون مالیات‌های مستقیم و همچنین مسئولیت اجتماعی واحدهای صنعتی و تولیدی در حمایت از فرهنگ، رایزنی و تبادل نظر کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین عنوان کرد: امروزه کتابخانه‌های عمومی دیگر تنها مکانی برای امانت کتاب نیستند بلکه باشگاهی برای فعالیت‌های متنوع و مفید فرهنگی، اجتماعی و آموزشی به شمار می‌روند که برای توسعه خدمات، نیازمند همراهی سایر دستگاه‌ها و مجموعه‌ها هستند.

وی از پشتیبانی  شرکت‌های صنعتی که با نگاه دلسوزانه نسبت به کتاب و  کتابخانه‌های عمومی موجب افزایش انگیزه فعالان حوزه فرهنگ در توسعه خدمات می‌شوند، قدردانی کرد.

مدیرعامل این مجموعه تولیدی هم با تاکید بر اهمیت مطالعه و کتابخوانی گفت: این شرکت به صورت مستمر جلسات معرفی و خلاصه نویسی کتاب را برای کارکنان برگزار می‌کند و توجه به امر مطالعه مفید، همواره از دغدغه‌های ما بوده است.

هادی غنچه ادامه داد: اعتقاد راسخ داریم افرادی که مطالعه بیشتر دارند بهتر می‌توانند در حوزه کاری خود موفق شده و گام‌های اثرگذاری بردارند، به همین دلیل حمایت از کتاب و کتابخوانی را جزء مسئولیت‌های مهم اجتماعی خود می‌دانیم.

وی یادآور شد: کتابخانه‌ها می‌توانند زمینه‌ساز برداشتن گام‌های  بلندتری برای توسعه پایدار کشور باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز