خبرگزاری کار ایران

در سال جاری؛

17 پروانه بهره‌برداری صنایع تبدیلی تکمیلی در قزوین صادر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۵۰۳

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در ۱۰ ماهه گذشته ۱۷ پروانه بهره‌برداری در زمینه‌های مختلف کشاورزی در این استان صادر شده است.

به گزارش ایلنا، آبردات مصلایی با اعلام این خبر افزود: این تعداد پروانه صادر شده با ظرفیت تولید ۸۵ هزار و ۹۲۸ تن و جذب مواد خام کشاورزی ۱۰۹ هزار و ۱۲۸ تن صادر شده است.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: این پروانه‌های بهره‌برداری در زمینه‌های بسته بندی تخم مرغ، بسته بندی عسل، تصفیه و بسته بندی کشمش، خوراک آماده طیور، آبزیان، فرآوری زیتون، سردخانه بالای صفر و کمپوست گیاهی است.

وی اظهار کرد: همچنین در همین بازه زمانی ۳۶ جواز تاسیس صنایع تبدیلی و غذایی با ظرفیت تولید ۵۵۰ هزار و ۵۱۲ تن و جذب مواد خام ۶۹۹ هزار و ۱۵۰ تن است.

مصلایی گفت: جوازهای تاسیس صادر شده در زمینه‌های سیب زمینی نیمه آماده منجمد، سردخانه دو مداره، انواع میوه خشک، روغن خام زیتون، روغنکشی زیتون، بسته بندی مواد غذایی، خوراک آماده طیور و فرآوری و کنسرو زیتون است.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در دی ماه سال جاری ۲ پروانه بهره‌برداری با ظرفیت ۳۲ هزارو ۸۸ تن صادر شده که با تاسیس آن‌ها زمینه اشتغال برای ۱۲۶ نفر در منطقه فراهم می‌شود.

مصلایی اضافه کرد: همچنین در همین بازه زمانی ۴ جواز تاسیس با ظرفیت ۱۷ هزار و ۱۰۴ تن صادر که زمینه اشتغال برای ۷۳ نفر فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز