خبرگزاری کار ایران

18 واحد صنایع تبدیلی در قزوین آغاز به‌کار می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۵۲۰

مدیر صنایع غذایی و تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در شش ماهه نخست سال جاری ۱۸فقره جواز تاسیس صنایع غذایی و تبدیلی در استان صادر شده است.

به گزارش ایلنا، سید آبرودات مصلایی با اعلام این خبر افزود: این تعداد جواز تاسیس با ظرفیت تولید سالانه ۵۰ هزار تن محصول در استان صادر شده است.

مدیر صنایع غذایی و تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار کرد: این جوازها در زمینه بسته بندی حبوبات، بسته بندی میوه، سردخانه، بسته بندی تخم مرغ، کشتارگاه و زیتون شور است.

وی عنوان کرد: برای تاسیس این واحدهای تولیدی ۲ هزار ۴۵۲ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

این مسئول خاطر نشان کرد: با بهره برداری از این واحدها زمینه اشتغال برای ۳۲۱ نفردر منطقه فراهم می‌شود.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین همچنین به تعداد پروانه‌های بهره برداری صادر شده در استان اشاره کرد و گفت: در همین مدت هشت پروانه بهره برداری با ظرفیت 6 هزار تن و جذب بیش از ۱۵ هزار تن مواد خام صادر شده است.

 وی افزود: این پروانه‌ها در زمینه خوراک آبزیان، فرآورده‌های سیب زمینی، پسته پاک کنی، انواع میوه خشک، بسته بندی چاشنی و ادویه، زیتون و کشمش صادر شده است.

مصلایی اضافه کرد: برای بهره‌برداری این واحدهای تولیدی یک‌هزار ۴۷۹ میلیارد ریال هزینه شده است .

وی خاطر نشان کرد: با بهره برداری این واحدهای تولیدی ۱۴۳ نفر مشغول به کار شدند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز