خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امور اقتصادی استانداری فارس تاکید کرد؛

لزوم برگزاری نمایشگاه های تخصصی در معرفی توانایی و ظرفیت های اقتصادی

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۵۵۴

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس بر لزوم برگزاری نمایشگاه های تخصصی در معرفی توانایی و ظرفیت های اقتصادی کشور تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، مرتضی شریفی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نمایشگاه و جشنواره گاسترونمی غذا و نوشیدنی افزود: فارس دارای ظرفیت های بسیار بالایی  در حوزه های مختلف به ویژه صنایع تبدیلی است و بی تردید حضور فعالان این استان و معرفی پتاسیل ها و ظرفیت های موجود در چنین نمایشگاه‌هایی تاثیر به سزایی در توسعه  اقتصادی دارد.

شریفی افزود: امید است در این نمایشگاه حضور فعالان صنعت غذا و صنایع تبدیلی فارس را شاهد باشیم چرا که معرفی ظرفیت های این استان رونق هرچه بیشتر صنایع  در فارس و کشور را در پی خواهد داشت.

وی به مجموعه نمایشگاه های صنعت غذا و نوشیدنی اشاره کرد و گفت: این رویدادها می تواند ضمن معرفی این صنعت زمینه رونق تولید و توسعه صادرات صنایع غذایی و موجبات احیای خوراک ونوشیدنی ایرانی را فراهم کند.

به گفته مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس صنعت غذا دارای ظرفیت های تولیدی بسیار بالایی است که میتواند بخش عمده ای از صادرات غیرنفتی کشور را به خود اختصاص دهد و برگزاری این نمایشگاه می تواند مسیر رونق تولید در صنعت غذا را به عنوان یکی از صنایع پیشران فراهم کند. 

این نمایشگاه و جشنواره از ۲۵ تا ۲۸ آبان ماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب پایتخت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز