خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد شهید قزوین عنوان کرد؛

نقش ویژه دانشجویان در هفتمین کنگره بین المللی شعر ایثار

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۷۸۴

مدیرکل بنیاد شهد و امور ایثارگران استان قزوین گفت: مسئولی بنیاد شهید سعی کرده‌اند در این دوره از کنگره بین المللی شعر ایثار تلاش شده تا از موضوعات تکراری که در سال‌های گذشته مطرح شده، بپرهیزند و مسائل روز و جدیدی را طراحی کنند که نقش دانشجویان و دانش‌آموزان در آن پررنگ‌تر از گذشته باشد.

به گزارش ایلنا، سمیه اسمعیلی در برنامه شعر دانشجویی که در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: قزوین با توجه به جمعیت خود، ۳ هزار شهید دارد که این آمار بیانگر ظرفیت بالای ایثارگری این استان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ادامه داد: امروز شاعران استان قزوین با توجه به استعدادها و توانمندی‌هایشان در کشور حرف برای گفتن دارند که برگزاری کنگره بین المللی شعر ایثار فرصت مغتنمی برای حضور آن‌ها به شمار می‌آید.

این مسئول افزود: به همین دلیل برای اولین‌بار برنامه‌هایی همانند عصر شعر دانشجویی با حضور دانشجویان در قالب برنامه‌های جانبی هفتمین کنگره بین‌المللی شعر ایثار برگزار شده است.

وی با بیان اینکه فراخوان کنگره اول دی ماه منتشر شده است، گفت: علاقه‌مندان جهت شرکت در هفتمین کنگره بین‌المللی شعر ایثار می‌توانند به سایت‌های نوید شاهد و ایثار قزوین مراجعه و آثار خود را تا پانزدهم بهمن ماه سال جاری ارسال کنند.

اسمعیلی بیان کرد: همچنین در هفتمین کنگره بین‌المللی شعر ایثار، کمیته‌های مختلفی مانند دانشجویی، دانش‌آموزی، بانوان، شاعران و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تعریف شده که هر کدام از این کمیته‌ها برنامه‌هایی در راستای کنگره برگزار خواهند کرد تا علاقمندان به صورت پویا و فعال وارد کنگره بشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز