خبرگزاری کار ایران

۶ تیم اول به یک اندازه شانس دارند؛

عقیلی: فاصله ما با صدر جدول قابل جبران است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۸۳

تیم ما در اهواز خیلی خوب کار کرد و بازی پایاپای بود. هر ۲ تیم به یک اندازه موقعیت داشتند و به نظر من مساوی عادلانه بود.

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: فکر می‌کنم تساوی ما فولاد عادلانه بود.

هادی عقیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: دیدار ما و فولاد یک بازی خیلی خوب بود و این بازی هم تکنیکی و هم درگیرانه بود و برای هر ۲ تیم سنگین. تیم ما در اهواز خیلی خوب کار کرد و بازی پایاپای بود. هر ۲ تیم به یک اندازه موقعیت داشتند و به نظر من مساوی عادلانه بود.

وی ادامه داد: ما در اهواز مقابل یک تیم مدعی بازی کردیم و به هر حال بازی خارج از خانه بود و تماشاگران زیادی برای حمایت از فولا به استادیوم آمده بودند. همه چیز مهیا بود که حریف در خانه‌اش برنده شود، اما تیم ما خوب بازی کرد و مساوی نتیجه بدی برای ما نبود.

این مدافع سپاهان اضافه کرد: امیدوارم امتیازاتی که از دست می‌دهیم برای ما مشکل‌ساز نشود. ما باید داخل خانه این نتایج را جبران کنیم و بتوانیم از بازی‌های خانگی نهایت استفاده را ببریم. فاصله ما با صدر جدول هنوز زیاد نشده و قابل جبران است.

عقیلی در پایان گفت: هر ۶ تیم اول جدول برای قهرمانی در این فصل شانس برابر دارند و ما هم امیدوار به قهرمانی هستیم. به نظرم شانس ۶ تیم بالای جدولی به یک اندازه است و تیم‌هایی که داخل خانه ببرند، شانس بیشتری برای قهرمانی دارند. ما باید تلاش کنیم در بازی‌های خانگی ببریم و در خارج از خانه هم به راحتی امتیاز ندهیم تا قهرمان شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز