خبرگزاری کار ایران

هفته هجدهم لیگ دسته اول؛

تساوی پدیده و گیتی‌پسند / مشهدی‌ها صدر جدول را رها نکردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۸۳

با این یک امتیاز، تیم پدیده جمع امتیازات خود را ۳۰ رساند و همچنان در صدر جدول گروه اول قرار گرفت. گیتی پسند نیز با ۲۴ امتیاز در جایگاه پنجم ایستاد.

دیدار عقب افتاده تیم‌های پدیده مشهد و گیتی پسند اصفهان در پایان با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت تا مشهدی‌ها به صدرنشینی خود ادامه دهند.

به گزارش ایلنا، در تنها بازی باقی مانده از هفته هجدهم لیگ دسته یک فوتبال و از گروه این رقابت ها، عصر امروز دو تیم پدیده و گیتی پسند در مشهد به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت. در دقیقه ۲۴ پیمان میری دروازه پدیده را باز کرد، اما مهدی موذن در دقیقه ۷۵ بازی را به تساوی کشاند. به این ترتیب و با این یک امتیاز، تیم پدیده جمع امتیازات خود را ۳۰ رساند و همچنان در صدر جدول گروه اول قرار گرفت. گیتی پسند نیز با ۲۴ امتیاز در جایگاه پنجم ایستاد.

نتایج کامل رقابت های هفته هجدهم لیگ دسته اول فوتبال در گروه یک به این شرح است:

صنعت نفت آبادان یک – استقلال اهواز یک

گل گهر سیرجان یک – نیروی زمینی تهران یک

شهرداری یاسوج ۲ – شهرداری بندرعباس صفر

گهر دورود یک – سیاه جامگان مشهد ۲

فولاد یزد ۲ – الوند همدان صفر

پدیده مشهد یک – گیتی پسند اصفهان یک

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز