خبرگزاری کار ایران

با عذرخواهی خانه موسیقی ایران؛

پرداخت حق بیمه فصل بهار هنرمندان قطعی است

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۵۹۷

در پی ناهماهنگی های تحمیلی در زمینه پرداخت حق بیمه سه ماهه فصل بهار هنرمندان و بلاتکلیفی چند ماهه خانه موسیقی به سهم خویش عذر خواهی می کند و همچنان در کنار همه اعضای شریف و هنرمندان عزیز جهت مطالبه بحق صنف خواهد ایستاد.

 

به گزارش ایلنا، در پی ناهماهنگی های تحمیلی در زمینه پرداخت حق بیمه سه ماهه فصل بهار هنرمندان و بلاتکلیفی چند ماهه این عزیزان که بنا بر قول مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تامین اجتماعی و اطلاع رسانی مکرر پیش آمد، خانه موسیقی علی رغم اینکه هیچ نقشی در بروز این ناهماهنگی ها نداشته و از ابتدا مجدانه پیگیر حمایت از اعضا بوده است، به سهم خویش عذر خواهی می کند و همچنان در کنار همه اعضای شریف و هنرمندان عزیز جهت مطالبه بحق صنف خواهد ایستاد.

بدون شک اگر سازمان تامین اجتماعی از آغاز همچون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صندوق اعتباری هنر با هنرمندان همراهی و همدلی بیشری می داشتند امروز شاهد این ناهماهنگی ها و دلخوری عزیزان هنرمند نمی بودیم.

به هرحال خوشحالیم که پیگیری های جدی صنوف با همراهی وزارت ارشاد و صندوق اعتباری و با برگزاری جلسات متعدد به بار نشست و وجه حق بیمه سه ماهه هنرمندان تامین شده و به زودی به حساب هنرمندانی که حق بیمه خود را تا پایان خرداد ماه پرداخت بکنند، واریز خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز