خبرگزاری کار ایران

در نشست خبری فیلم «کشتارگاه» مطرح شد:

برخی اتفاقات برای فیلمسازان بزرگ کاملا متفاوت با بقیه است

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۱۹۹

شست خبری فیلم«کشتارگاه» با حضور جواد نوروزبیگی(تهیه‌کننده)، عباس امینی(کارگردان)، حسین فرخ‌زاده(نویسنده)، امیرحسین فتحی، باران کوثری(بازیگران) و برخی عوامل دیگر در سالن رسانه‌های پردیس ملت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نشست خبری فیلم«کشتارگاه» با حضور جواد نوروزبیگی(تهیه‌کننده)، عباس امینی(کارگردان)، حسین فرخ‌زاده(نویسنده)، امیرحسین فتحی، باران کوثری(بازیگران) و برخی عوامل دیگر در سالن رسانه‌های پردیس ملت برگزار شد.

سحر عصر آزاد (منتقد) درباره این فیلم گفت: نگاه آقای امینی که به شدت وامدار سینمای مستند بوده و در نشان دادن جغرافیای جنوب در فیلم آن را شاهدیم، خیلی می‌پسندم. درام این اثر به شدت ملتهب بود و از این نظر به آینده فیلمسازی ایشان امیدواریم.

عباس امینی در این نشست درباره چگونه شکل‌گیری این اثر توضیح داد: در کار قبلی تصمیم گرفتم فیلمی با موضوع اجتماعی بسازم و باتوجه به مهم بودن موضوع دلار این مسئله را برای فیلم در نظر گرفتیم و در مسیر نگارش فیلمنامه اثر به بحث قاچاق گوسفند رسیدیم که به نظرم وجهه بصری بهتری هم داشت.

حسین فرخ‌زاده درباره فیلمنامه این اثر توضیح داد: داستان ما به ازای بیرونی دارد و ما در جامعه چنین موضوعاتی را شاهدیم.

نوروزبیگی درباره نحوه اکران فیلم اظهار داشت: در مراحل فیلمبرداری با شرکت پخش معتبری قرارداد بستم و برای زمان پخش آن در حال مذاکره هستیم.

امینی در ادامه این نشست گفت: این بار این شانس را داشتم که در کنار بازیگرانی همچون حسن پورشیرازی، مانی حقیقی کار کنم. همچنین وقتی از باران کوثری در این فیلم دعوت کردم، یعنی به فروش فیلم هم فکر کرده‌ام و امیدوارم اتفاقات خوبی را در اکران شاهد باشیم.

باران کوثری در واکنش به انتقادها از اینکه چرا از بازیگران چهره در فیلم‌های هنری استفاده می‌شود، گفت: نگاه این چنینی به بازیگر از شکل فیگور که تنها به فروش فیلم کمک می‌کند، کمی بی انصافی است. چراکه ممکن است نقشی در کار وجود داشته باشد که کارگردان حس کند آن را باید یک بازیگر حرفه‌ای بازی کند چون یک نابازیگر از پس آن بر نمی‌آید.

امینی در پاسخ به این پرسش که چرا در فیلم چهارم با فیلم اولی‌ها رقابت می‌کند، توضیح داد: ما در جشنواره شاهدیم که برخی اتفاقات برای فیلمسازان بزرگ کاملا متفاوت با بقیه است و آیین‌نامه برای آنها رعایت نمی‌شود. به عنوان مثال ما به شدت بحث داشتیم که سانس فیلم را به خاطر همزمانی با بازی دربی عوض کنیم اما به ما گفتند که بر اساس آیین‌نامه نمی‌شود. اما در مقابل شاهدیم که فیلمسازان دیگری می‌توانند فیلم خود را در سانس دلخواه به نمایش بگذارند. به شخصه خودم هم نمی‌دانم که چرا اصرار داشتند که فیلم اولی باشم. در آیین‌نامه سازمان سینمایی یک قانون آمده و در آیین‌نامه ارشاد قانون دیگری آمده که به شخصه از آن سر در نمی‌آورم اما براساس آن من را فیلم اولی حساب کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز