خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خبرداد:

میزبانی لرستان از جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در سال آینده

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۸۴۳

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در آیین افتتاحیه چهارمین جشنواره فیلم فجر استان، از برگزاری جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در سال آینده به میزبانی این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، احمدحسین فتایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشنواره منطقه ای سینمای جوان در استان یک فرصت مغتنم برای فیلمسازان و علاقه‌مندان به سینما است که ضمن مشاهده جدیدترین آثار سینمایی کشور، زمینه تعالی هنر سینمای استان را فراهم آورند.

وی افزود: در سال ۱۳۶۴ دفتر انجمن سینمای جوانان ایران در دو شهرستان خرم آباد و بروجرد آغاز به کار کرد و در طول این مدت آثار تولید شده توسط هنرمندان این انجمن در جشنواره‌های ملی و بین المللی متعدد، حائز رتبه‌های مختلف شده است.

دبیر چهارمین جشنواره فیلم فجر استان لرستان سپس با اشاره به ظرفیت بالای هنر سینمای استان لرستان، گفت: بر اساس تفاهمات صورت گرفته، استان لرستان در سال آینده میزبان پنجمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان خواهد بود که ان شاءالله شاهد حضور پررنگ و موفقیت آمیز سینماگران استان در این جشنواره باشیم.

فتایی  تصریح کرد: چهارمین جشنواره فیلم فجر استان لرستان در ۲۱ سانس و با حضور پنج فیلم از بخش پروانه‌ها و سیزده فیلم از بخش سودای سیمرغ طی روزهای ۱۵ تا ۲۱ بهمن ماه در سینما استقلال خرم آباد برگزار شده و همانگونه که در شعار جشنواره آمده، این جشنواره می تواند مردم را کنار هم جمع کرده و جلوه دیگری از وحدت را رقم بزند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی  لرستان ادامه داد: این در کنار هم بودن که امروز در قالب جشنواره فیلم فجر نمود پیدا کرده، طی روزها و ماه آینده باید در انتخابات مجلس شورای اسلامی و با مشارکت بالای مردم در این رویداد جلوه گر شود.

وی بیان کرد: از اصحاب رسانه استان می خواهم با اطلاع رسانی موثر خود زمینه استقبال گسترده و بهره‌مندی عموم هم استانی‌های عزیز و همشهریان خرم‌آبادی از چهارمین جشنواره فیلم فجر را فراهم آورند.

 

انتهای پیام/
حجت الله شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز