خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبر داد:

پرواز سیمرغ بر فراز مازندران

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۸۶۳

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از اکران فیلم های منتخب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر بطور همزمان با پایتخت در مازندران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری، عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: اکران فیلم‎های طرح «سیمرغ و پروانه‌ها»همزمان با سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در استان رایگان است.

وی افزود: بر اساس طرح یادشده پنج فیلم قطارآن شب،۲۳ نفر، کاتی و ستاره، منطقه پرواز ممنوع و تورنادو در روزهای ۱۵ تا ۲۱بهمن ماه ، راس ساعت ۱۰ صبح بصورت رایگان اکران خواهند شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: این برنامه در راستای برنامه‌های حمایتی سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سینمای کودک و نوجوان است که برای سومین سال پیاپی برگزار می‌شود.

 زارع یادآور شد: اکران همزمان فیلم‌های جشنواره فیلم فجر برای پنجمین سال متوالی و مرحله پایانی جام باشگاه‌های کتابخوانی مازندران با حضور کودکان و نوجوانان از مهمترین برنامه های فرهنگی ، هنری مازندران در دهه فجر امسال است.

وی با بیان اینکه برگزاری تئاترهای خیابانی و صحنه‌ای از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای دهه فجر است، تصریح کرد: نمایشگاه هنرهای تجسمی، موسیقی، اکران فیلم، عصری با شعر، نمایشگاه و رونمایی کتاب، از دیگر برنامه‌های تدارک شده برای دهه فجر امسال است.

این مسئول فرهنگی هنری استان گفت: جشنواره جهانی فیلم فجر مهم‌ترین اتفاق سینمای ایران است و به نظر می‌رسد سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر یکی از پر هیجان ترین سال های خود را سپری کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز