خبرگزاری کار ایران

همزمان با اکران در پایتخت؛

جشن بزرگ سینمای ایران در اصفهان نیز آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۹۹

۲۰ فیلم برتر سی و دومین جشنواره فیلم فجر در اصفهان به رقابت می پردازند.

ایلنا: همزمان با اکران در تهران، ۲۰ فیلم برتر جشنواره بین المللی فیلم فجر در اصفهان به نمایش در می آید.

به گزارش " ایلنا "، در پنجمین جشنواره فیلم فجر اصفهان " حاتمی کیا " با " چ "، " کیانوش عیاری " با خانه پدری، " داریوش مهرجویی " با اشباح و " کیومرثپور احمد " با پنجاه قدم به جشنواره اصفهان آمده اند.

در بخش بین الملل این جشنواره نیز فیلم هایی از کشور هایی مختلف مانند فرانسه، آلمان، لهستان، تاجیکستان، هلند و روسیه به روی پرده می رود.

بنابر این گزارش، روز جمعه ۱۸ بهمن فیلم سینمایی " خانوم " ساخته تینا پاکروان و زندگی جاریست اثر منوچهر هادی اکران

می شود و شنبه " ردکارپت " از رضا عطاران و " پایان خدمت " از حمید زرگر نژاد به نمایش گذاشته خواهد شد.

فیلم های خط ویژه از مصطفی کیایی، عاشق ها ایستاده می میرند از شهرام مسلکی، پنج ستاره اثر مهشید افشار زاده، مردن به وقت شهریور از هاتف علیمردانی، خانه ای کنار ابرها ساخته سید جلال دهقانی اشک ذری، شهابی از جنس بلور ساخته محمد رضا اسلام لو، سایه روشن ساخته فرزاد موتمن، کلاشینکف اثر سعید سهیلی و حق سکوت از محمد مهدی نائیجی به نمایش گذاشته خواهند شد.

مراسم اختتامیه این جشنواره ۲۷ بهمن ماه در اصفهان برگزار می گردد.

گفتنی است فیلم های پنجمین جشنواره فیلم فجر در اصفهان در سانس های ۱۰،۱۴، ۱۶،۱۸، ۲۰ و ۲۲ برای علاقه مندان به نمایش در می آید و علاقه مندان می توانند از طریق تلفن ۲۲۰۳۰۰۵ و ۲۲۰۶۲۶۰ برای تهیه بلیط اقدام نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز