خبرگزاری کار ایران

پیام علی مرادخانی به یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۶۰۷

علی مرادخانی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیامی را به مناسبت برگزاری یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، علی مرادخانی در پیام خود به مناسبت برگزاری یازدهمین جشنواره موسیقی جوان آورده است:

"ان الله جمیل و یحب الجمال

هنر، شناخت و بیان زیبایی‌هاست با صور دل انگیز خیال رو به گستره‌ی گسترده‌ی جمال و کمال که ورای مرزهای محدود جغرافیا با جان انسان در هر کجای جهان پیوندی مانا برقرار می‌کند و به وارستگی و آرمان خواهی فرا می‌خواند.

هر نوای روح بخشی که از فطرت و جان آدمی برآید لاجرم بر دل می‌نشیند و حال شنونده را متحول و توجه‌اش را به سوی جلوه‌های حق جلب می‌نماید.

برگزاری جشنواره ملی موسیقی جوان با اقبال بزرگان و استقبال جوانان هنرمند و هنرجو زمینه را برای شناسایی استعدادها و معرفی آثار نو به جامعه هنری و نیز پیشرفت و تعالی فعالیت‌های هنری در داخل و خارج از کشور بیش از پیش فراهم می‌نماید.

امید است این رویداد هنری که براساس انگیزه ها و اهداف متعالی و با سیاستگذاری و برنامه‌ریزی شایسته با مشارکت فعال و فراگیر جوانان علاقه‌مند برگزار می‌گردد، تداوم و تعالی یابد و هنر والای موسیقی در همه گونه‌ها به ویژه موسیقی جوان همچنان در جهت رشد و تعالی مادی و معنوی و شادابی و نشاط فردی و اجتماعی به حیاط بالنده خود ادامه دهد.

از عموم دست اندرکاران به ویژه هیأت محترم داوران و دبیر محترم جشنواره یازدهم سپاسگزارم و برای همه عزیزان آرزوی توفیق دارم.

علی مرادخانی"

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز