خبرگزاری کار ایران

جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۴۷۷

پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی روز روز گذشته در قالب نمایشگاه بین‌المللی کتاب در مصلی امام خمینی (ره) و با همکاری خانه کتاب و ادبیان ایران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی به همت بنیاد فرهنگی هنری امام رضا (علیه السلام) و دبیری سید احمد میرزاده روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه در قالب نمایشگاه بین‌المللی کتاب در مصلی امام خمینی (ره) و با همکاری خانه کتاب و ادبیان ایران برگزار شد. 

نقد و بررسی کتاب‌های «روی موج باران» و «تو خودت گل هستی» به کوشش بابک نیک طلب انجام گرفت. 

بابک نیک طلب، جواد و حامد محقق، محمدکاظم مزینانی، حمید هنرجو، مریم اسلامی، طیبه شامانی، محمدحسن حسینی، اکرم‌السادات هاشمی‌پور، سیدحبیب نظاری، شقایق پایرنج، حمیده سیوانی، صبا فیروزی، لعیا شیرازی، محمد عزیزی نسیم، انسیه موسویان، حسین تولایی، خاتون حسنی، محمد علیمحمدی و کبرا بابایی در این جشنواره حضور داشتند. 

همچنین در این جشنواره از بابک نیک طلب، چهره برجسته شعر کودک و نوجوان رضوی نیز تقدیر و تجلیل به عمل آمد. 

علاوه بر این، به همیت این بنیاد پنج محفل شعری در پنج استان همدان، فارس، خراسان رضوی، کرمان و قم برگزار شد که در محافل شعر کودک و نوجوان، از پیشکسوتان این عرصه نیز تقدیر و تجلیل به عمل آمد و شعرای این حوزه نیز به شعرخوانی پرداختند. 

همچنین امسال در رویکردی تازه، به نقد و بررسی آثار مکتوب در حوزه شعر کودک و نوجوان در این محافل شعری پرداخته شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز