خبرگزاری کار ایران

علی اصغر پورمحمدی:

مشکل مالی، مساله بغرنج تولید برنامه‌هاست

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۰۳۵

شبکه‌های سراسری غیر از مسابقات ورزشی و همایش‌های پیاده‌روی می‌توانند در تولید برنامه‌های مستند، فیلم و سریال با مراکز استانی صداوسیما بیشتر همکاری کنند.

به گزارش ایلنا، معاون سیما در نشست سراسری مدیران کل و معاونان صدا و سیمای مراکز با عنوان این مطلب افزود: مشکلات مالی، مساله بغرنجی در تولید برنامه‌هاست، اما باید به اندازه بودجه اندک کنونی برای تولید برنامه‌های موثر و جذاب اقدام کنیم.

پورمحمدی تهرانی تصریح کرد: شبکه‌های سراسری غیر از مسابقات ورزشی و همایش‌های پیاده‌روی می‌توانند در تولید برنامه‌های مستند، فیلم و سریال با مراکز استانی صدا و سیما بیشتر همکاری کنند.

معاون سیما با اشاره به سابقه فعالیت خود در مراکز صدا و سیما و آشنایی با مشکلات، توقعات، مزیت‌ها و اقتضائات آنان گفت: مراکز استانی صدا و سیما باید کشف استعداد‌ها و ایجاد فضا برای حضور هنرمندان جوان استانی را در اولویت قرار دهند و استفاده از برنامه‌سازان مرکزنشین را در برنامه‌های استانی به حداقل برسانند.

پورمحمدی همدلی و همزبانی میان تمام شبکه‌های ملی، بین‌المللی و استانی را برای استفاده حداکثری از داشته‌ها ضروری دانست و اضافه کرد: به همین منظور شوراهای آموزش و کودک برای هماهنگی در سیاستگذاری تولید برنامه‌ها با حضور نمایندگان معاونت‌های تولیدی صدا و سیما تشکیل می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز